This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Radio Station of Nickelback

x
  • Animals

    3:07

    Provided to YouTube by Roadrunner Records

    Animals · Nickelback

    All the Right Reasons

    ℗ 2005 The All Blacks B.V.

    Lead Guitar: Chad Kroeger
    Producer: Chad Kroeger
    Lead Vocals: Chad Kroeger
    Drums, Producer: Daniel Adair
    Background Vocals: Daniel Adair
    Digital Editor: Joey Moi
    Unknown, Producer: Joey Moi
    Bass Guitar: Mike Kroeger
    Producer: Mike Kroeger
    Background Vocals: Mike Kroeger
    Unknown: Randy Staub
    Digital Editor: Ryan Andersen
    Rhythm Guitar: Ryan Peake
    Producer: Ryan Peake
    Background Vocals: Ryan Peake
    Unknown: Ted Jensen
    Unknown: Zach Blackstone
    Writer: Chad Kroeger
    Writer: Daniel Adair
    Writer: Mike Kroeger
    Writer: Ryan Peake

    Auto-generated by YouTube.

  • x
  • Nickelback - How You Remind Me OFFICIAL VIDEO

    3:49

    Nickelback's latest album, The Best of Nickelback, Volume 1 is available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    Never made it as a wise man
    I couldn't cut it as a poor man stealing
    Tired of living like a blind man
    I'm sick of sight without a sense of feeling

    And this is how you remind me
    This is how you remind me
    Of what I really am
    This is how you remind me
    Of what I really am

    It's not like you to say sorry
    I was waiting on a different story
    This time I'm mistaken
    For handing you a heart worth breaking
    And I've been wrong, I've been down,
    Been to the bottom of every bottle
    These five words in my head
    Scream are we having fun yet?

    Yeah, yeah, yeah, no, no
    Yeah, yeah, yeah, no, no

    It's not like you didn't know that
    I said I love you and I swear I still do
    And it must have been so bad
    Cause living with me must have damn near killed you

    And this is how, you remind me
    Of what I really am
    This is how, you remind me
    Of what I really am

    It's not like you to say sorry
    I was waiting on a different story
    This time I'm mistaken
    For handing you a heart worth breaking
    And I've been wrong, I've been down,
    Been to the bottom of every bottle
    These five words in my head
    Scream are we having fun yet?

    Yeah, yeah, yeah, no, no
    Yeah, yeah, yeah, no, no
    Yeah, yeah, yeah, no, no
    Yeah, yeah, yeah, no, no

    Never made it as a wise man
    I couldn't cut it as a poor man stealing

    And this is how you remind me
    This is how you remind me

    This is how you remind me
    Of what I really am
    This is how you remind me
    Of what I really am

    It's not like you to say sorry
    I was waiting on a different story
    This time I'm mistaken
    For handing you a heart worth breaking
    And I've been wrong, I've been down,
    Been to the bottom of every bottle
    These five words in my head
    Scream are we having fun yet?

    Yeah, yeah, are we having fun yet?

    Yeah, yeah, no, no.

  • x
  • Nickelback - Savin Me

    4:13

    © 2007 WMG
    Savin' Me

    Buy it on iTunes:

    Nickelback's new album, 'No Fixed Address' is available now:

    Connect with Nickelback:



  • Nickelback - Animals

    3:29

    Nickelback came in to perform their hit, Animals, LIVE in our studio!

    Subscribe:
    q's Homepage:
    q on Twitter:
    q on Facebook:

    Get ready to meet the artists you're talking about, and the ones you'll soon love. Whatever you're into -- be it music, TV, film, visual art, theatre, or comedy -- q is there. Expect deep insight, and big surprises. Because on q, arts and entertainment get personal.

  • x
  • Nickelback - Far Away

    3:59

    © 2007 WMG
    Far Away

    Buy it on iTunes:

    Nickelback's new album, 'No Fixed Address' is available now:

    Connect with Nickelback:



  • 2000s Rock Songs Mix ???? Best Rock Hits of the 2000s Playlist

    1:27:39

    ???? YouTube Playlist: - Watch the full music videos here ????
    ✅ Spotify Playlist: - Stream the full tracks here ????
    ???? Add the songs to your playlist using MUZAL:
    ???? Contact us here: contact@red-music.com

    If you enjoyed this mix, we recommend you to check our playlists:

    ???? 2000 to 2020 Rock Songs - Top 200 Best Rock Hits 2000 to 2020 -
    ???? 00s Alternative Rock Playlist - Greatest Alternative Rock 2000s Hits -

  • x
  • Nickelback - Someday

    3:28

    Buy the latest Nickelback album here:
    DIGITAL
    PHYSICAL

  • Pour Some Sugar On Me by Def Leppard

    4:28

    This is a side by side comparison of Def Leppard's recorded versions of Pour Some Sugar On Me presenting the original 1987 version on the left channel and the 2013 re-recorded version on the right channel.

  • Nickelback - Gotta Be Somebody OFFICIAL VIDEO

    4:12

    Nickelback's music video for 'Gotta Be Somebody' from the album, Dark Horse - available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    This time, I wonder what it feels like
    To find the one in this life, the one we all dream of
    But dreams just aren't enough
    So I'll be waiting for the real thing, I'll know it by the feeling
    The moment when we're meeting, will play out like a scene
    Straight off the silver screen
    So I'll be holding my breath, right up 'til the end
    Until that moment when, I find the one that I'll spend forever with

    Cause nobody wants to be the last one there
    Cause everyone wants to feel like someone cares
    Someone to love with my life in their hands
    There's gotta be somebody for me like that
    Cause nobody wants to do it on their own
    And everyone wants to know they're not alone
    There's somebody else that feels the same somewhere
    There's gotta be somebody for me out there

    Tonight, out on the street, out in the moonlight
    And dammit this feels too right, it's just like déja vu
    Me standing here with you
    So I'll be holding my breath, could this be the end?
    Is it that moment when, I find the one that I'll spend forever with

    Cause nobody wants to be the last one there
    Cause everyone wants to feel like someone cares
    Someone to love with my life in their hands
    There's gotta be somebody for me like that
    Cause nobody wants to do it on their own
    And everyone wants to know they're not alone
    There's somebody else that feels the same somewhere
    There's gotta be somebody for me out there

    You can't give up, (when you're looking for) a diamond in the rough (cause you never know)
    When it shows up, (make sure you're holding on)
    Cause it could be the one, the one you're waiting on
    Cause nobody wants to be the last one there
    And everyone wants to feel like someone cares
    Someone to love with my life in their hands
    There's gotta be somebody for me, oh

    Nobody wants to go it on their own
    And everyone wants to know they're not alone
    There's somebody else that feels the same somewhere
    There's gotta be somebody for me out there
    Nobody wants to be the last one there
    Cause everyone wants to feel like someone cares
    There's somebody else that feels the same somewhere
    There's gotta be somebody for me out there

  • x
  • Nickelback - Rockstar OFFICIAL VIDEO

    4:15

    Nickelback's music video for 'Rockstar' from the album, All The Right Reasons - available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    I'm through with standing in line
    To clubs we'll never get in
    It's like the bottom of the ninth
    And I'm never gonna win
    This life hasn't turned out
    Quite the way I want it to be

    (Tell me what you want)

    I want a brand new house
    On an episode of Cribs
    And a bathroom I can play baseball in
    And a king size tub big enough
    For ten plus me

    (So what you need?)

    I'll need a credit card that's got no limit
    And a big black jet with a bedroom in it
    Gonna join the mile high club at thirty-seven thousand feet

    (Been there, done that)

    I want a new tour bus full of old guitars
    My own star on Hollywood Boulevard
    Somewhere between Cher and James Dean is fine for me

    (So how you gonna do it?)

    I'm gonna trade this life for fortune and fame
    I'd even cut my hair and change my name

    'Cause we all just wanna be big rockstars
    And live in hilltop houses driving fifteen cars
    The girls come easy and the drugs come cheap
    We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
    And we'll hang out in the coolest bars
    In the VIP with the movie stars
    Every good gold digger's gonna wind up there
    Every Playboy Bunny with her bleached blond hair, and well

    Hey hey I wanna be a rockstar
    Hey hey I wanna be a rockstar

    I wanna be great like Elvis without the tassels
    Hire eight body guards that love to beat up assholes
    Sign a couple autographs so I can eat my meals for free

    (I'll have the quesadilla, ha, ha)

    I'm gonna dress my ass with the latest fashion
    Get a front door key to the Playboy mansion
    Gonna date a centerfold that loves to blow my money for me

    (So how you gonna do it?)

    I'm gonna trade this life for fortune and fame
    I'd even cut my hair and change my name

    'Cause we all just wanna be big rockstars
    And live in hilltop houses driving fifteen cars
    The girls come easy and the drugs come cheap
    We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
    And we'll hang out in the coolest bars
    In the VIP with the movie stars
    Every good gold digger's gonna wind up there
    Every Playboy Bunny with her bleached blond hair

    And we'll hide out in the private rooms
    With the latest dictionary and today's who's who
    They'll get you anything with that evil smile
    Everybody's got a drug dealer on speed dial, well

    Hey hey I wanna be a rockstar

    I'm gonna sing those songs that offend the censors
    Gonna pop my pills from a pez dispenser
    I'll get washed-up singers writing all my songs
    Lip sync 'em every night so I don't get 'em wrong

    Well, we all just wanna be big rockstars
    And live in hilltop houses driving fifteen cars
    The girls come easy and the drugs come cheap
    We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
    And we'll hang out in the coolest bars
    In the VIP with the movie stars
    Every good gold digger's gonna wind up there
    Every Playboy Bunny with her bleached blond hair

    And we'll hide out in the private rooms
    With the latest dictionary and today's who's who
    They'll get you anything with that evil smile
    Everybody's got a drug dealer on speed dial, well

    Hey hey I wanna be a rockstar
    Hey hey I wanna be a rockstar

  • Nickelback - If Today Was Your Last Day OFFICIAL VIDEO

    4:07

    Nickelback's latest album, The Best of Nickelback, Volume 1 is available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    My best friend gave me the best advice
    He said each day's a gift and not a given right
    Leave no stone unturned, leave your fears behind
    And try to take the path less traveled by
    That first step you take is the longest stride

    If today was your last day
    And tomorrow was too late
    Could you say goodbye to yesterday?
    Would you live each moment like your last?
    Leave old pictures in the past
    Donate every dime you have?
    If today was your last day

    Against the grain should be a way of life
    What's worth the prize is always worth the fight
    Every second counts 'cause there's no second try
    So live like you'll never live it twice
    Don't take the free ride in your own life

    If today was your last day
    And tomorrow was too late
    Could you say goodbye to yesterday?
    Would you live each moment like your last?
    Leave old pictures in the past
    Donate every dime you have?
    Would you call old friends you never see?
    Reminisce old memories
    Would you forgive your enemies?
    Would you find that one you're dreamin' of?
    Swear up and down to God above
    That you finally fall in love
    If today was your last day

    If today was your last day
    Would you make your mark by mending a broken heart?
    You know it's never too late to shoot for the stars
    Regardless of who you are
    So do whatever it takes
    'Cause you can't rewind a moment in this life
    Let nothin' stand in your way
    Cause the hands of time are never on your side

    If today was your last day
    And tomorrow was too late
    Could you say goodbye to yesterday?

    Would you live each moment like your last?
    Leave old pictures in the past
    Donate every dime you have?
    Would you call old friends you never see?
    Reminisce old memories
    Would you forgive your enemies?
    Would you find that one you're dreamin' of?
    Swear up and down to God above
    That you finally fall in love
    If today was your last day

  • Hero - Nickelback - OFFICIAL VIDEO

    4:16

    Vídeo extraído del DVD original de la película.

    Video taken from the original DVD movie.

  • Nickelback - Figured You Out OFFICIAL VIDEO

    3:48

    Nickelback's latest album, The Best of Nickelback, Volume 1 is available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    I like your pants around your feet
    And I like the dirt that's on your knees
    And I like the way you still say please
    While you're looking up at me
    You're like my favourite damn disease

    And I love the places that we go
    And I love the people that you know
    And I love the way you can't say no
    Too many long lines in a row
    I love the powder on your nose

    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)
    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)

    I like the freckles on your chest
    And I like the way you like me best
    And I like the way you're not impressed
    While you put me to the test
    I like the white stains on your dress

    And I love the way you pass the check
    And I love the good times that you wreck
    And I love your lack of self-respect
    While you passed out on the deck
    I love my hands around your neck

    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)
    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)
    (Why not before, you never tried)
    (Gone for good, and this is it)

    I like your pants around your feet
    And I like the dirt that's on your knees
    And I like the way you still say please
    While you're looking up at me
    You're like my favourite damn disease

    And I hate the places that we go
    And I hate the people that you know
    And I hate the way you can't say no
    Too many long lines in a row
    I hate the powder on your nose

    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)
    And now I know who you are
    It wasn't that hard, just to figure you out
    (Now I did, you wonder why)
    (Why not before, you never tried)
    (Gone for good, and this is it)

  • Nickelback-Animals

    3:07

    Nickelback-Animals.Please Rate and Subscribe,Thank You.
    , I'm driving black on black
    Just got my license back
    I got this feeling in my veins this train is coming off the track
    I'll ask polite if the devil needs a ride
    Because the angel on my right ain't hanging out with me
    tonight
    I'm driving past your house while you were sneaking out
    I got the car door opened up so you can jump in on the run
    Your mom don't know that you were missing
    She'd be pissed if she could see the parts of you that I've been kissing
    Screamin'

    [CHORUS]
    No, we're never gonna quit
    Ain't nothing wrong with it
    Just acting like we're animals (animals)
    No, no matter where we go
    'Cause everybody knows
    We're just a couple animals (animals)

    So come on baby, get in
    Get in, just get in
    Check out the trouble we're in

    You're beside me on the seat
    Got your hand between my knees
    And you control how fast we go by just how hard you wanna squeeze
    It's hard to steer when you're breathing in my ear
    But I got both hands on the wheel while you got both hands on my gears
    By now, no doubt that we were heading south
    I guess nobody ever taught her not to speak with a full mouth
    'Cause this was it, like flicking on a switch
    It felt so good I almost drove into the ditch
    I'm screamin'

    No, we're never gonna quit
    Ain't nothing wrong with it
    Just acting like we're animals (animals)
    No, no matter where we go
    'Cause everybody knows
    We're just a couple animals (animals)
    So come on baby, get in
    Get in, just get in
    Look at the trouble we're in

    We were parked out by the tracks
    We're sitting in the back
    And we just started getting busy
    When she whispered what was that?
    The wind, I think 'cause no one else knows where we are
    And that was when she started screamin'
    That's my dad outside the car!
    Oh please, the keys, they're not in the ignition
    Must have wound up on the floor while
    we were switching our positions
    I guess they knew that she was missing
    As I tried to tell her dad it was her mouth that I was
    kissing
    Screamin'

    No, we're never gonna quit
    Ain't nothing wrong with it
    Just acting like we're animals (animals)
    No, no matter where we go
    'Cause everybody knows
    We're just a couple animals (animals)
    So come on baby, get in
    We're just a couple animals (animals)
    Get in, just get in
    Ain't nothing wrong with it
    Check out the trouble we're in
    We're just a couple animals
    Get in, just get in

  • TikTok Color Songs Dance Challenge | Tik Tok Color You Like

    8:09

    Welcome to my channel ;)

    TikTok Color Songs Dance Challenge | Tik Tok Challenge
    It could be RED❤️ or It could be YELLOW????... It could be every colour you like????????????????

    This video is a compilation of the best Tik Tok Song challenge.
    Good mood guaranteed! Dance Tik Tok compilation special for you! Best Tik Tok video in 2020.

    Which memes did you enjoy the most? Write in the comments!

    Don't forget to Like and subscribe ;)

    ________________________________________
    Business - goodzick.media@gmail.com
    ‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

    *Note: Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholar ship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use .



    Tags:

    TikTok, Tik Tok, TikTok Challenge, Tik Tok Challenge, Popular TikTok, Popular Tik Tok, Popular Dance, New Challenge, Dance Challenge, Best Challenge, TikTok Dance, TikTok Dances, challenge 2020, Musically, tik tok dance, tik tok videos, tiktok videos, tiktok video, tik tok video, new tiktok, new tik tok, best tik tok, best tiktok, tik tok song, tiktok song, tiktok songs, tik tok songs, Dance, Dances

  • Nickelback - Far Away OFFICIAL VIDEO

    3:59

    Nickelback's music video for 'Far Away' from the album, All The Right Reasons - available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS
    This time, This place
    Misused, Mistakes
    Too long, Too late
    Who was I to make you wait
    Just one chance
    Just one breath
    Just in case there's just one left
    'Cause you know,
    you know, you know

    That I love you
    I have loved you all along
    And I miss you
    Been far away for far too long
    I keep dreaming you'll be with me
    and you'll never go
    Stop breathing if
    I don't see you anymore

    On my knees, I'll ask
    Last chance for one last dance
    'Cause with you, I'd withstand
    All of hell to hold your hand
    I'd give it all
    I'd give for us
    Give anything but I won't give up
    'Cause you know,
    you know, you know

    So far away
    Been far away for far too long
    So far away
    Been far away for far too long
    But you know, you know, you know

    I wanted
    I wanted you to stay
    'Cause I needed
    I need to hear you say
    That I love you
    I have loved you all along
    And I forgive you
    For being away for far too long
    So keep breathing
    'Cause I'm not leaving you anymore
    Believe it
    Hold on to me and, never let me go
    Keep breathing
    'Cause I'm not leaving you anymore
    Believe it
    Hold on to me and, never let me go
    Keep breathing
    Hold on to me and, never let me go
    Keep breathing
    Hold on to me and, never let me go

  • Nickelback - Rockstar

    4:18

    The Song Rockstar from Nickelback with English Lyrics.
    Made by Lyrics Channel.
    Rate, Comment and subscribe :)
    Thank's for watching.

  • Animals – Nickelback

    3:04

    ೋ•◦❥ aceito sugestões de músicas, deixe nos comentários :)

    ೋ•◦❥ qualquer erro nas traduções, deixe nos comentários também ;)


    NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED. I don’t own the song. All rights reserved to original owner.


    #rock #nickelback


    ━━━━━━━༺ ✦ ༻━━━━━━━

    Para Sea: Eu amo essa musica por sua causa e como você me pediu, eu traduzi. Sempre que eu ouço ela eu nos imagino em uma moto, você dirigindo a todo vapor e eu agarrada em você, na sua cintura.

  • Nickelback - Far Away

    3:59

    Nickelback performing Far away. Lyrics included.

    Credits go to Nickelback and Roadrunner Records.

  • WEIRD AND FUNNY OLIVIA || Crazy Cartoon Compilation by 123Go! Animated

    22:40

    ????❤️SUBSCRIBE TO MY CHANNEL TO SUPPORT ME❤️????:


    And turn on the Notification Bell! ????????

    Could you relate to any of these situations? Almost too much, right? Well, take that as a reminder that no matter how weird things get, you’re definitely not alone. And since misery loves company, why not share this video with your buddies! They’ll likely get a kick out of it too.

    Have you seen these yet? Get clicking and don’t forget to subscribe to our page for more hilarious videos!

    All product and company names shown in the video are trademarks™ or registered® trademarks of their respective holders. Use of them does not imply any affiliation with or endorsement by them

  • x
  • Nickelback - This Afternoon OFFICIAL VIDEO

    5:12

    Nickelback's latest album, The Best of Nickelback, Volume 1 is available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    Lookin' like another Bob Marley day
    Hittin' from the bong like a diesel train
    And I'm down with hangin' out this afternoon

    We've got weeds in the backyard 4 feet tall
    Cheech and Chong prob'ly woulda' smoked 'em all
    So I'm out on the couch this afternoon

    Beer bottles layin' on the kitchen floor
    If we take 'em all back we can buy some more
    So I doubt we'll go without this afternoon

    You better hang on if you're taggin' along
    Cause we'll be doin this 'till 6 in the mornin'
    Nothin' wrong with goin' all night long
    Tough to put the brakes on,
    Doesn't matter when you'd rather

    Get up, and go out
    Me and all my friends
    We drink up, We fall down
    And then we do it all again
    Just sittin around, hangin out this afternoon

    Landlord said I should buy a tent
    But he can kiss my ass cause I payed the rent
    So I doubt he'll kick me out this afternoon

    Down on the corner in a seedy bar
    Juke box crankin' out the CCR
    Had a few to Suzy Q this afternoon

    Don't wanna wristwatch or an alarm clock
    To see what time it is
    From the moment I wake up
    I just love being with my friends
    We barely get by, but have the best times
    And hope it never ends
    We drink all day till we fall down
    So we can do it all again

    It's not the human walk
    It's the human race
    If you aint livin on the edge
    You're takin' too much space
    So I doubt I'll figure out
    Just what to do
    'Bout to kick it around
    Hangin out this afternoon

    Get up, and go out
    Me and all my friends
    We drink up, we fall down
    And then we do it all again

    Just kickin' around, hangin out this afternoon
    Sittin around hangin out this afternoon
    Just kickin' around, hangin out this afternoon
    Just sittin around hangin out this afternoon
    Just kickin' around, hangin out this afternoon
    Just sittin around hangin out this afternoon

  • Nickelback - Lullaby OFFICIAL VIDEO

    3:47

    Nickelback's latest album, The Best of Nickelback, Volume 1 is available now on Roadrunner Records.

    - CD:
    - iTunes:
    - Stream:

    Subscribe:
    Site:
    Facebook:
    Twitter:

    LYRICS

    Well, I know the feeling
    Of finding yourself stuck out on the ledge
    And there ain't no healing
    From cutting yourself with the jagged edge
    I'm telling you that, it's never that bad
    Take it from someone who's been where you're at
    Laid out on the floor
    And you're not sure you can take this anymore

    So just give it one more try to a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And if you can't tell, I'm scared as hell
    'Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Oh, honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

    Please let me take you
    Out of the darkness and into the light
    'Cause I have faith in you
    That you're gonna make it through another night
    Stop thinking about the easy way out
    There's no need to go and blow the candle out
    Because you're not done
    You're far too young
    And the best is yet to come

    So just give it one more try to a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And if you can't tell, I'm scared as hell
    'Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Oh, honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

    Well, everybody's hit the bottom
    Everybody's been forgotten
    When everybody's tired of being alone
    Yeah, everybody's been abandoned
    And left a little empty handed
    So if you're out there barely hanging on...

    Just give it one more try to a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And if you can't tell, I'm scared as hell
    'Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Oh, honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby
    Oh, honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

  • Lansdowne - Conquer them all

    3:02

    Music: Lansdowne - Conquer them all
    Leave a like if you did
    Comment what song you would like me take next time
    Subscribe for more in the future ;)
    Thanks for watching!

    LYRICS

    Light up the dark
    Show who you are
    Down on their knees
    No mercy

    Waited so long
    To right all your wrongs
    This is your moment
    It's time to rise up

    Conquer them all
    Watch as they fall
    Leave nothing left
    But a trail of your dead

    Doomed to your cell
    There's nobody else
    Raise up your hands
    Your the last man standing (last man standing)

    Note to the pain
    Bringing the rain
    Breaking the weak
    As they fall

    Do you believe?
    All that we bleed
    Matches the man
    When it's time to rise up

    Conquer them all
    Watch as they fall
    Leave nothing left
    But a trail of your dead

    Doomed to your cell
    There's nobody else
    Raise up your hands
    Your the last man standing(last man standing)

    When I rise
    You will fall
    When I rise
    You will fall

    Conquer them all
    Watch as they fall
    Leave nothing left
    But a trail of your dead

    Doomed to your cell
    There's nobody else
    Raise up your hands
    Your the last man standing (last man standing)

  • Kryptonite - A song by 3 Doors Down - 3D Car Wash Jukebox - VR180

    3:56

    This is a Metaverse virtual reality music experience in 3D VR180 format. Best viewed with a VR headset.

  • Back Deck in VR

    12

    Short VR video of our back deck, shot using Vuze XR 3D Camera

  • Daughtry - Its Not Over

    1:03

  • Nickelback - Something In your Mouth - Lyrics

    3:39

    NICKELBACK - SOMETHING IN YOUR MOUTH LYRICS

    DARK HORSE

  • Nickelback - Satellite lyrics

    3:56

  • far away - nickelback

    4:46

    hope you enjoy! feel free to leave suggestions :)

  • NICKELBACK - ANIMALS - Guitar Lesson by Mike Gross - How to play - Tutorial

    8:52

    CVT Guitar Lesson(tabs & video) with Play Through.
    ✝✝✝ Mike endorses Schecter Guitars & D'addario Strings

    (Rep: Chris)
    Website:
    Clothing endorsement:
    CVT Lessons: YOU pick the songs YOU WANT to learn,CVT Guitar & Bass Lessons are accurate, hand written, detailed Tabs & Video sent directly to your email.
    Email rockinguitarlessons@hotmail.com for pricing & details.
    JOIN my channel for $4.99 per month & get 1 Already Completed CVT per month(Look for the JOIN tab underneath the video lessons)
    Skype Lessons available for Guitar, Bass, Vocals
    Mike is available for hire, songwriting, recording & touring.
    Social media:





    No Refunds.All payments made are final.
    If you would like to Donate to this channel..Please use the following sources for payment.
    Paypal(tvxpunk@aol.com)
    Venmo(rockinguitarlessons@hotmail.com)
    Zelle(via Wells Fargo; contact me for info)
    Thanks so much for your support..opening my channel has been life changing for me in too many ways to list..I thank God for his gifts & blessings, and I could not do this without all you amazing great musical people..Be sure to Subscribe & Share, KEEP ROCKIN',Mike ✝✝✝
    ????

  • fifteen cars

    42

    hey hey i wanna be fifteen cars

  • Nickelback - Something In Your Mouth

    3:42

    This is a clean/edited version of Something In Your Mouth by Nickelback. No copyright infringement intended. Content from the channel Digital Split was used in the making of this video.

  • Nickelback - Savin Me

    3:40

    After a long break, I decided to make a remaster of one of my favorite songs by Nickelback.

  • 15 CARS

    22

    I thought of this one night, while really tired.

    Sources:
    Nickleback ~ Rockstar
    Roy Purdy's Rockstar meme:

    (Here's a link to Roy's actual channel BTW)

  • Madina Lake - Never take us alive

    3:05

    LYRICS

    Sometimes I feel like I'm from another world
    And everything I want in life seems impossible
    Cause people, they'll tear you apart
    But in the bottom of our hearts
    Our dreams alive inside
    We won't forget

    So we say
    You can't break, can't change, can't take us down
    We run this town
    We stand, we'll fight, set fires all night
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive

    For the last time I give myself to the enemy
    By letting their words just walk all over me
    Cause people, they'll tear you apart
    If you are not like them
    And we are different
    Let the war begin

    So we say
    You can't break, can't change, can't take us down
    We run this town
    We stand, we'll fight, set fires all night
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive

    There's no fear inside
    This is our time, no giving up
    When we connect our hearts to our minds
    there's no stopping us

    So we say
    You can't break, can't change, can't take us down
    We run this town
    We stand, we'll fight, set fires all night
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive
    You'll never take us alive

Shares

x

Check Also

Menu